Mtrial.org

Syndicate content
Dear friends of Muad’Dib, We hope this finds you well, in good spirit and having a good day.   The purpose of this website is to serve as the official outlet for news regarding Muad’Dib’s arrest and trial, and also to appeal for your participation in putting another nail in the coffin of the so-called N.W.O. which only Muad’Dib knows how to defeat forever. [Continued...]
Updated: 4 hours 3 min ago

الفيلم الشهير أثر مضاعف 7/7 متوفر الآن في إصداره الثالث مع ترجمة باللغة العربية - The Celebrated 77 Ripple Effect Movie now out with Arabic subtitles in its 3rd Version

February 28, 2020 - 12:43

 

https://youtu.be/51k0IAI9IdE

 

Please see English below. الفيلم الشهير أثر مضاعف 7/7 متوفر الآن في إصداره الثالث مع ترجمة باللغة العربية
الموساد - المرتكبون الحقيقيون لتفجيرات لندن في السابع من يوليو 2005  

أفضلفيلميعرض عنماحدثبالفعل-7/7 أُثرمضاعف3A منتقديممواديب https://youtu.be/51k0IAI9IdE

 

يشك الملايين من الناس في جميع أنحاء العالم في الرواية الرسمية لهجمات 11/9 مع وجود الكثير من الأدلة على الإنترنت التي تثبت أن الرواية الرسمية في الواقع مجرد كذبة واضحة.

 

نفس الشيء ينطبق على تفجيرات لندن التي وقعت في السابع من يوليو 2005 ، والتي ألقي باللوم فيها على أربعة مسلمين أبرياء ، والذين قُتلوا من أجل إسكاتهم.

 

فيلم أثر مضاعف 7/7 من صناعة مواديب متاح الآن في إصداره الثالث الذي أثبت بشكل قاطع أن الموساد هو من قام بالتفجيرات.

 

بجانب أن هناك بعض الإضافات الأخرى ؛ والتي أثبتت جميعها أن النسخة المفترضة للأحداث في الإصدار الأول من فيلم أثر مضاعف 7/7 كانت في الواقع سليمة بنسبة 100% .

 

النسخة المطولة من فيلم أثر مضاعف 7/7 لديها الآن دليل قاطع على قيام الموساد ، إلى جانب عناصر من المؤسسة البريطانية ، بتنفيذ التفجيرات ، وهذه هي النسخة الأولى التي تحتوي على ترجمة باللغة العربية ، لأولئك الذين لا يتحدثون الإنجليزية.

 

يرجى نشر هذه النسخة في كل مكان. إن الطريقة الوحيدة لتغيير الرواية الرسمية هي إذا علموا أن الملايين يعرفون أنهم كاذبون ، وهم كذلك في الواقع ، وهذه هي الطريقة الوحيدة لتحقيق العدالة.

 

 

7/7 أُثرمضاعف 3 منتقديممواديب PDF

7:7 RIPPLE EFFECT 3A.mp4

البديل: 7:7 RIPPLE EFFECT 3.mp4 + 77RE3 Arabic subtitles.srt

 

The Celebrated 77 Ripple Effect Movie now out with Arabic subtitles in its 3rd Version
The Real Perpetrators of the 7th July 2005 London Bombings - The Mossad

See the best movie proving what really happened - 77 Ripple Effect 3A by Muad’Dib https://youtu.be/51k0IAI9IdE

 

Millions of people all over the world doubt the official version of 911, with lots of evidence on the internet to prove that it’s in fact a bold-faced lie.

The same applies to the 7th July 2005 London Bombings, falsely blamed on 4 innocent Muslims, who were murdered to keep them quiet.

The movie 77 Ripple Effect by Muad’Dib is now out in its 3rd version, which irrefutably proves that the Mossad did the bombings.

Plus there are a few other additions; and they all prove that the theorised version of events in the original 77 Ripple Effect movie were in fact 100% correct.

The extended 77 Ripple Effect 3 version now has the damning proof that the Mossad, together with elements of the British establishment, did the bombings, and this is the first version that has Arabic sub-titles, for those who don’t know English.

Please distribute it far and wide. The only way the official story will be changed is if they know that millions know that they are liars, which they in fact are, and it’s the only way that justice will be served.

 


77 Ripple Effect 3A English Arabic.pdf

7:7 RIPPLE EFFECT 3A.mp4

alternative: 7:7 RIPPLE EFFECT 3.mp4 + 77RE3 Arabic subtitles.srt

 

read more

7/7 Ripple Effect 3

January 17, 2020 - 13:49

 

https://www.youtube.com/watch?v=b20DGgvwPeQ    

Released: July 7, 2019. Muad'Dib's expanded third version of the acclaimed original 7/7 Ripple Effect.

read more